07:00 صبح
مراسم صبحگاهی

 

برخیز و بدرخش

با یک ساعت زنگ دار ملایم از خواب بیدار می شوید. خانه شما، پخش آهنگ‌های مورد علاقه‌تان، باز کردن سایه‌ها برای ورود نور و تنظیم دما، همین‌طور است. صبح بخیر!

09:00 صبح
ترک منزل
 

آرامش خاطر

همه برای مدرسه یا محل کار بیرون هستند. با ضربه زدن بر روی حالت "دور"، حسگرهای زنگ هوشمند شروع به محافظت از خانه شما میشوند، مانند یک پری در زمانی که شما دور هستید.

04:45 عصر
برگشت به منزل
 

خانه ای دنج

خانه شما با ایجاد دمای مناسب طبق برنامه، خود را برای بازگشت شما آماده می کند. اگر عصر دیر به خانه برگردید، لحظه ای که در را باز می کنید، ورودی ورودی را برای شما روشن می کند.

05:00 عصر
تحویل بسته
 

راحتی در نوک انگشتان

یک تماس ورودی از تلفن در وجود دارد. شما به آن پاسخ می دهید و متوجه می شوید که تحویلی است که انتظارش را داشتید. روی «باز کردن قفل» ضربه بزنید تا به تحویل‌دهنده اجازه ورود بدهید.

07:00 عصر
اعلام زمان شام
 

ارتباط با سهولت

روزهایی که در سراسر خانه فریاد می زنید تا به همه اطلاع دهید که شام آماده است، گذشته است. فقط یک پیام صوتی ملایم بفرستید یا یک تماس گروهی به همه اتاق ها در زمان واقعی برقرار کنید.

08:00 شب
تماشای فیلم
 

اشتراک گذاری زمان

زمان استراحت برای کل خانواده با یک فیلم شاد است! محیط سینمای خانگی با یک لمس فورا در دسترس است. ساعاتی که به این ترتیب سپری می شود خانواده را به هم نزدیکتر می کند.

09:00 شب
پایان روز
 

یک شب بخیر متفاوت

در حالی که بچه‌ها خودشان را روی تختشان می‌خوابانند، از طریق یک پیام صوتی شب بخیر بگویید و عکسی از لحظات شیرین خانوادگی که در طول روز ثبت کرده‌اید برای پایان روز به اشتراک بگذارید.

10:00 شب
زمان شب
 

رویای شیرین

از راحتی تخت خود، حالت شب را روشن کنید تا خانه خود را برای شب آماده کنید، نور را خاموش کنید، پرده ها را روشن کنید، سنسورهای آلارم را روشن کنید... همه برای داشتن خوابی آرام و شاداب. شب بخیر!

خانه ای رویایی

با کارشناسان ما مشورت کنید تا به شما کمک کنند خانه ای هوشمندتر و زندگی شیرین تر بسازید. با ما مشورت کنید تا به شما کمک کنیم خانه ای هوشمندتر و زندگی شیرین تر بسازید.